Астрономи шокували людство заявою про відкриття "другого Місяця" на земній орбіті

Опубликованно 12.10.2017 20:13

Астрономи шокували людство заявою про відкриття

Дослідники з Паризької обсерваторії і Гавайського університету Роберт Джедике і Джеремі Ваубайон заявили, що ними була виявлена на орбіті Землі ще одна карликова планета – "другий Місяць".

"Сестра" природного супутника планети Земля, дрібний астероїд, тісно пов'язана своєю орбітою з нашою планетою, передаетLIGAnews.

Завдяки методу штучного моделювання та розрахунків з використанням інформації про вже наявних сотнях тисяч астероїдів Сонячної системи вченим вдалося виявити другий природний супутник Землі.

Дослідження показало, що з орбітою Землі пов'язані майже 20 тисяч великих астероїдів, які іноді на кілька місяців затримуються на орбіті нашої планети, а потім покидають її, щоб пізніше знову повернутися.

Однак тільки один з них, що має розміри не більше метра, "найвідданіший" – він постійно супроводжує в космічному просторі Землі протягом кількох сотень тисяч років.

Раніше повідомлялося: ученыепрогнозируют виверження вулкана в Сполучених Штатах, яка знищить все живе. 21 серпня жителі Америки зможуть наблюдатьсолнечное затемнення.